vrijdag 30 maart 2018

You are simply amazing lipgloss box

You Are simply Amazing Lipgloss doosje.




Helaas aan alles komt een einde zo ook de Sale-a-bration periode. Morgen (zaterdag 31 maart) plaats ik om 17 uur de laatste bestelling waarbij je GRATIS producten krijgt bij elke 60,-€ die je aan Stampin'Up materialen koopt via Creations by Jolan. Dit is dus het laatste filmpje met gebruikte materialen uit de Sale-a-bration brochure.








Nu wil dat natuurlijk niet zeggen dat er vanaf april geen leuke filmpjes meer komen hoor. Ik zou wel graag weten wat jullie wat jullie leuk vinden dat ik voor jullie maak via mijn you tube kanaal. Willen jullie ook kaartjes zien of alleen doosjes.... misschien wel home deco gemaakt met Stampin'Up materialen. LAAT HET ME WETEN VIA CREATIONSBYJOLAN@GMAIL.COM Natuurlijk kun je ook hieronder een berichtje achterlaten of op mijn Facebook.



Deze keer heb ik wat leuke doosjes gemaakt waar zo'n lipstick houder in past. Deze keer in de vorm van een flesje. Natuurlijk heb ik alles weer in kleur gemaakt. Omdat je maar een klein stukje nodig heb voor dit schattige doosje is het perfect om je restjes op te maken.
Weten hoe? Klik dan op het filmpje hieronder.






Zaterdag rond 17:00 uur plaatst ik de laatste bestelling bij Stampin'Up. Wil je dus nog gebruiken maken van de gratis Sale-a-bration artikelen stuur dan VOOR die tijd je verlanglijstje door naar creationsbyjolan@gmail.com

Vanaf 60,-€ Stuur ik jouw bestelde spulletjes GRATIS naar je op.

Geen opmerkingen: