dinsdag 27 maart 2018

Stampin'Up Chocolade reep houder


Hey hallo,
Brrr.... het is buiten echt knutsel weer. Afgelopen weekend scheen heerlijk de zon maar wanneer ik nu naar buiten kijk denk ik. Ik ga nog ff aan de knutsel voor Pasen. HET REGEND AAN EEN STUK DOOR. Deze keer ben ik niet aan het inkleuren geweest met de Blends van Stampin'Up  maar gewoon met de blender pen en twee kleurtjes inkt.














Op deze manier heb je heel snel een lekker kadootje. Ik heb er chocolade repen in zitten maar je kunt er ook bv een nagelvijl of bv zakjes koffie.


























Weten hoe ik heel snel deze zakjes maakte? Klik dan op het filmpje hieronder. Vergeet niet het duimpje omhoog aan te klikken.





Alle gebruikte Stampin'Up materialen zijn te bestellen via creationsbyjolan@gmail.com Wil je iets vragen mail me gerust. Tot het volgende filmpje.
groetjes Jolan






Geen opmerkingen: