woensdag 7 maart 2018

Stampin'Up chapstick box of terwijl Stampin'Up Lipbalm doosje



Hey hallo welkom weer op mijn blog. Poehhh pfff ook ik ben een aantal dagen geveld geweest door de griep. Gelukkig ging het al snel wat beter. 

Ik heb diverse bakjes klaar staan om leuke filmpjes van te maken maar ik had gewoon geen puf.








Daarom als eerste dit lieve kleine doosje waar een lipbalm stickje inzit. Je kunt ze overal kopen. De potlood variant heb ik vorig jaar in Portugal gekocht. Maar wanneer je online zoekt kun je vast ook andere leuke vinden.


Lipbalm doosje







Als basis heb een stukje cardstock gebruikt van  9 x 13 cm. De lange zijde heb ik gerild op 1 op 3 op 10 en op 12 cm. Draai het design papier een kwartslag en ril op 2 o 4 op 6 en op 8 cm.

Het nieuwe GRATIS Sale-a-bration papier "Springtime Foils" (art.nr: 147193) is heerlijk dik en stevig papier perfect dus om doosjes van te maken.







Alle gebruikte materialen in het filmpje zijn te bestellen via creationsbyjolan@gmail.com
Tot 31 maart ontvang je bij iedere 60,- een gratis Sale-a-bration artikel. Gratis verzenden gelijk van Stampin'Up naar jouw huis en GRATIS de werkbeschrijving van de projectjes die ik maakte met de Tutti Frutti note cards en enveloppen ook uit de Sale-a-bration.

Groetjes Jolan

Geen opmerkingen: