donderdag 1 februari 2018

Stampin'Up Valentijn vouw/flap kaart met envelop in het midden

Hey hallo,

Wat vinden jullie van het nieuwe Stampin'Up papier "Painted with Love" op bladzijde 19. Ik moest er heel erg aan wennen om eerlijk te zijn maar ondertussen moet ik toch toegeven dat ik het super fijn papier vind dat lekker dik is om het te verwerken tot de leukste projectjes. Of het nu een doosje is of een kaartje....

Voor vandaag heb ik voor jullie een leuke vouw/flap kaart. Hij is echt niet moeilijk om na te maken. Om eerlijk te zijn is het niet mijn eigen idee. Ik kwam het online tegen in inches en heb het vertaald naar centimeter. Vraag me niet hoe de persoon heette. Vaak sla ik alleen het plaatje op en maak het dan na. Zo dus ook deze kaart.

Voor deze kaart gebruikte ik de twee nieuwe stempelsets "Sure do love you"en "Heart Happiness" gelukkig hoef je niks uit te knippen want er zit een set met framelits bij "Lots to Love" daarmee kun je nog veel meer leuke dingen maken maar dat laat ik jullie later in de week zien.

Klik o het plaatje hieronder voor de uitleg van de vouw/flapkaart.



Om goed te maken dat ik een kleine pauze gehad heb. Heb ik een leuke actie bedacht.

Bestel voor 14 februari voor minimaal 60,-€ aan Stampin'Up materialen en ontvang GRATIS een pakje met 8 mini Pizza doosjes. Natuurlijk mag je dan ook nog een GRATIS Sale-a-bration artikel uitzoeken. Hoe leuk is dat....


Stuur je verlanglijstje naar creationsbyjolan@gmail.com

Geen opmerkingen: