woensdag 14 februari 2018

Stampin'Up Merci doosje gemaakt met de Lots to Love Box framelits




Jeetje ik zag net dat 2 februari mijn laatste post was op dit blog.....
Maar dat wil niet zeggen dat ik niet actief ben. Ik plaatst sneller en gemakkelijker eea op mijn Facebook dan hier op mijn blog.

Onderstaand een snel Valentijn kadootje gemaakt met de "Lots to Love you Box" framelits.  Er passen heerlijke Merci tjokolaatjes in. Klik op het filmpje hieronder en ik laat je precies zien hoe ik dit maakte.







Merci doosje








Alle gebruikte materialen zijn te bestellen via creationsbyjolan@gmail.com Heb je vragen of wil je iets weten dan hoor ik het ook graag van je. Bestellingen boven de 60,- worden GRATIS door mij verzenden naar jouw huisadres. en je mag ook nog eens een GRATIS Sale-a-bration artikel uitzoeken.
groetjes Jolan

 


Geen opmerkingen: