vrijdag 23 februari 2018

Deel 3 van de Stampin'Up "Perennial Birthday" stempelset.



Hey hallo vandaag deel drie van de Stampin'Up  Perennial Birthday stempel. Ik hoop dat het goed gaat want ik ben zelf op dit moment in Exloo. Ik heb alles keurig ingepland. Maar om eerlijk te zijn doe ik dat met mijn you tube filmpjes eigenlijk nooit op deze manier hier op mijn blog. Duimen dus dat hij het goed publiceer. Anders wordt het maandag......

{hier} vind je in ieder geval de link van mijn you tube kanaal mocht het niet lukken.



Hebben jullie mijn blog/Facebook afgelopen week gevold? Nee... Ik had namelijk drie leuke projectjes gemaakt met de Perennial Birthday set en het GEWELDIGE design papier "Petal Passion" Daarbij ben ik heerlijk aan het inkleuren geweest met de Stampin'Up Blends. Echt zo'n lekker werkje om te doen.












Woensdag had ik dat leuke doosje met de handcrème er in van de Lidl gemaakt ..... Daar heb ik het papier ingekleurd. Op die manier kun je het papier helemaal aanpassen in de kleur van je kadootje. Je vind het filmpje {hier}





 Maandag kon je zien hoe ik die lekkere tjokolade repen van de Lidl op een leuke manier verpakt had. Toen heb ik je laten zien hoe ik heel snel de bloemen uit de stempel set kleurde.

Je vind het filmpje {hier}








Echt een geweldige bruikbare Stempel set deze Perennial Birthday.
In de maand februari krijg je bij Creations by Jolan de GRATIS werkbeschrijving van deze leuke projectjes gemaakt met de Tutti Frutti notecards en enveloppen uit de Sale-a-bration.
GRATIS verzenden en je mag ook nog eens een GRATIS Sale-a-bration artikel uitzoeken.

Geef je verlanglijstje door op creationsbyjolan@gmail.com

groetjes Jolan
(abonneer je op mijn you-tube kanaal en mis niks.... )







Geen opmerkingen: