donderdag 25 januari 2018

Stampin'Up Valentijn kado zakje door Jolan Meurs

Hey hallo welkom op mijn blog. Sorry het was eventjes geleden maar ik had een kleine pauze ingelast. Soms is dat gewoon eventjes nodig......
Maar ondertussen ben ik al weer lekker bezig met al die leuke producten van Stampin'Up uit de nieuwe voorjaars catalogus..

Ik heb voor jullie een leuk Valentijn Kado zakje gemaakt waarbij ik de Gusseted Glassine bags gebruikt heb. Echt ideaal voor snelle kadootjes. Er zitten er 25 in een verpakking en ze kosten 5,50€ Dat komt neer op 0,22 cent per zakje.



Er past van alles in. Een lekkere scrub of douche schuim.


Ik gebruikte de nieuwe stempelset "Sure do love you" en de stempelset "Heart Happiness". Wist je dat er ook een set met framelets bij hoort zodat je alles kunt uitstansen!

WIL JE WETEN HOE IK DIT ZAKJE MAAKTE? Kijk dan naar onderstaand filmpje.








Om goed te maken dat ik een kleine pauze gehad heb. Heb ik een leuke actie bedacht.

Bestel voor 14 februari voor minimaal 60,-€ aan Stampin'Up materialen en ontvang GRATIS een pakje met 8 mini Pizza doosjes. Natuurlijk mag je dan ook nog een GRATIS Sale-a-bration artikel uitzoeken. Hoe leuk is dat....


Stuur je verlanglijstje naar creationsbyjolan@gmail.com

Geen opmerkingen: