dinsdag 5 december 2017

Stampin'Up verrassings doosje / Creations by Jolan


 
 
 


Hey hallo welkom op mijn blog. Het is weer tijd voor doosje nummer zes in deze reeks van 10 Kerstdoosjes. Vandaag ben ik aan de slag gegaan met het Merry Little Christmas design papier.
Natuurlijk is daar ook bijpassend cardstock bij in de kleur Old Olive. Eerlijk gezegd hou ik van traditionele Kerst kleuren.....










Het leek mij leuk om twee van deze kadootjes te verloten bij de lezers van mijn blog en van mijn Facebook. Wat moet je daarvoor doen.



-Like dit bericht op mijn Facebook pagina {hier}
-Laat daar in het commentaar achter wat er in dit doosje zit.
-Abonneer je op mijn You-Tube kanaal en klik op het duimpje omhoog.  {hier}

Veel Suc6

Verrassing's doosje "Voor Jou" 



Op 8 en op 14 december heb ik de laatste twee verzamelbestellingen die ik naar Stampin'Up stuur om er zeker van te zijn dat iedereen zijn bestelling voor de Kerst in huis heeft.
Stuur je verlanglijstje naar creationsbyjolan@gmail.com
Gratis verzending va 50,-

Geen opmerkingen: