maandag 27 november 2017

Stampin'Up "Vrolijk Kerstmis" schuifdoosje

Hey hallo welkom op deze hele natte maandag.
Terwijl ik zit te tikken komt de regen met "bakken" uit de lucht hier thuis.
Gatver echt geen weer om buiten iets te moeten doen.
Gelukkig heb ik voor jullie weer een leuk doosje hier op mijn blog. Doosje nummer 5 volgens mij?
Ik zou zeggen pak een kop thee en ga er eens lekker voor zitten.
Moeilijk is hij echt niet ook jij kunt het.... Maar mocht er iets niet duidelijk zijn laat het me gerust weten.






Ik heb hiervoor wederom de stempel set December label' s gebruikt. Ik kan er maar geen genoeg van krijgen omdat hij zo veelzijdig is.
Er is een Nederlandse variant en een Engelse variant voor de liefhebbers. Mocht je hem willen bestellen klik op het plaatje en je komt gelijk in mijn web shop waar je zelf kunt bestellen met een credit kaart. Maar natuurlijk kun je me ook gewoon een mailtje sturen op creationsbyjolan@gmail.com Je kunt dan gewoon via de bank betalen.






Hoe je dit schattige kleine schuifdoosje kunt maken leg ik je uit wanneer je op onderstaand you tube filmpje klikt.



Voor de basis gebruik je een stukje crumbcake cardstock van 7 x 13 cm.
Ril alle zijden op 1cm.

Voor de wikkel gebruikte ik een restje design papier van 9,6 x 12,2 cm
Ril de lange zijde op 1 op 2,8 op 6,6 en op 8,3 cm.








Ik hoop dat het zo duidelijk is. Alle gebruikte materialen zijn te bestellen via creationsbyjolan@gmail.com
Gratis verzending van af 50,-€

Tot het volgende doosje.
Groetjes Jolan







Geen opmerkingen: