dinsdag 21 november 2017

Stampin'up Lipgloss schuifdoosje "Voor Jou"!



Een hele goede morgen allemaal.

Gatsie en weer was het vandaag van dat vieze miezerige weer waar ik echt niet vrolijk wordt.

Daarom voor jullie weer een SUper leuk doosje met daarin een Lipgloss.
Deze komt van het Kruitvat mochten jullie je dat afvragen. Ik heb altijd mijn laatjes van het bureau vol liggen met leuke kadootjes waar ik dan tzt iets leuks mee wil doen. Zo ook dus deze lipgloss.





Wanneer je op het onderstaande filmpje klikt leg ik je duidelijk uit hoe ik dit schuifdoosje gemaakt hebt. Onderaan dit blog bericht tref je ook een lijstje aan van alle gebruikte Stampin'Up materialen die je kunt bestellen via creationsbyjolan@gmail.com. Heb je vragen dan hoor ik het ook graag.



Voor de basis heb je nodig een stukje cardstock van 11,5 x 14 cm.
Ril alle zijden op 2 en op 4 cm.

Voor de wikkel heb je een stukje design papier nodig van 6,4 x 13,3 cm.
Dit ril je op 3,5 op 5,7 op 9,3 en op 11,3 cm





Deze week zijn er speciale kortingen bij Stampin'Up. Heb je nog iets nodig en zit er iets voor je bij. Wacht dan niet te lang want op=op! Je kunt zelf in mijn online winkel bestellen door {hier} op deze link te klikken

Klik je op het plaatje hier links dan krijg je het lijstje zelf.

Veel shop plezier.
groetjes Jolan





Product List
Sentimenten - Clear-Mount Stamp Clear-mount Stamp Set
€ 36,00
Year Of Cheer Specialty Designer Series Paper
€ 15,75
Silver Foil Sheets
€ 5,00
Classic Label Punch
€ 22,00
Starburst Punch
€ 22,00
Basic Black Archival Stampin’ Pad
€ 8,50
Whisper White A4 Card Stock
€ 11,00
3/4" Circle Punch
€ 16,00
Bone Folder
€ 8,50
Clear Block D
€ 10,50




Geen opmerkingen: