donderdag 9 november 2017

"Happy Christmas to you and yours by Creations Jolan Meurs





Een hele goede morgen. Komende dagen op mijn blog een aantal Kerst kaartjes die we gemaakt hebben tijdens het Kerst kaarten buffet. Dat was een super gezellige workshop hier in Wageningen waarbij ik 10 mandjes had met daarin allemaal verschillende kerst kaartjes. Je kon een mandje pakken met daarin alle benodigdheden en o die manier zelf lekker aan de slag.

Voor mij vooral veel werk om voor te bereiden maar op de avond zelf heb ik het makkelijk en tijd voor een heerlijk kopje koffie.....


















Dit was de eerste kaart. Daarbij heb ik een stuk je goud cardstock geembossed. Dat geeft het gelijk al een feestelijk geheel. Een restje papier, zo'n mooie Stampin'Up sneeuw dollie en washi tape maken het helemaal af.

De tekst komt uit een van mijn drie favoriete bundels "Label of Love"

Hier onder aan dit bericht treft je een lijst aan met alle gebruikte materialen. Deze zijn te bestellen via creationsbyjolan@gmail.com of klik op de plaatjes dan kom je vanzelf in mijn webwinkel.








Komende dinsdag heb ik een andere leuke workshop gepland. Zin om ook te komen. Er zijn nog twee plekjes.













p.s. morgen laat ik je zien wat ik voor mijn teammies gemaakt heb. Tot dan









Gebruikte materialen:
Product List
Labels To Love Wood-Mount Stamp Set
€ 35,00
Labels To Love Clear-Mount Stamp Set
€ 25,00
Everyday Label Punch
€ 22,00
Merry Little Christmas Designer Series Paper
€ 13,50
Layered Leaves Dynamic Textured Impressions Embossing Folder
€ 11,00
Gold Foil Sheets
€ 5,00
Gold Glimmer Paper
€ 6,25
Whisper White A4 Card Stock
€ 11,00
Tuxedo Black Memento Ink Pad
€ 7,50
Foil Snowflakes
€ 7,50
Basic Black 3/8" Shimmer Ribbon
€ 8,50

Geen opmerkingen: