woensdag 2 augustus 2017

You can Create it van de maand Juli

Goedemorgen allemaal. Vorige maand is de eerste kwartaal kit van "You Can Create It" op de bus gegaan. Ben je nieuwsgierig wat dit allemaal inhoud? Klik dan {hier} voor meer informatie.
Wil je, je opgeven of is het je niet helemaal duidelijk stuur me gerust een email op creationsbyjolan@gmail.com Ik leg het je graag uit. Je kunt nog steeds mee doen!

Op de foto hier zie je wat er in de Juli kit zat.                      
















Elk kwartaal zitten er ook extra materialen in de kit die je kunt gebruiken.

Elk kwartaal doen we er een aantal leuke Stampin'Up producten bij zodat je dat ook eens kunt uitproberen. Deze keer zaten er drie clipjes bij. Mini dimensionals. Een velletje van multipurpose  adhesive sheet.  Kleine Boxwood Wreaths, 3 Striped treat bags en ook extra cardstock.
Echt een SUper leuke You can Create Kit. 
Mee doen kan nog steeds
Mail naar creationsbyjolan@gmail.com om je op te geven.


Ik ben er natuurlijk zelf ook mee aan de slag gegaan.
Dit is wat ik er mee gemaakt heb. Een super leuke schuif kaart met in het midden van de beker een shaker gedeelte. Wil je weten hoe je die maakt....
Kijk dan morgen op mijn blog. Door middel van een filmpje leg ik het je duidelijk uit.



Dit is wat Helene ermee gemaakt heeft. Klik eventjes o haar naam en je komt o haar blog.


Dit is wat ons Duitse team gemaakt heeft:

Dit is wat het Franse team gemaakt heeft:
Marine Wiplier

Emilie Veyssilier

Klik door op de namen van ons "You Can Create It" 
team voor nog meer voorbeelden.


Onderstaand voorbeelden van een aantal dames die zich hadden opgegeven.
Onderstaande creaties zijn gemaakt door Miranda







Heb je zin om mee te doen of is het je niet helemaal duidelijk stuur me gerust een email op: creationsbyjolan@gmail.com 
Ik leg het je graag uit. Je kunt nog steeds mee doen!
groetjes Jolan




Geen opmerkingen: