woensdag 28 juni 2017

Stampin'Up Embossing Paste / Creations by Jolan Meurs


Hoi, hoi,
Helaas kon ik deze kaartjes nog niet eerder laten zien want ik had ze gemaakt voor de RAK van Juni.....Ik heb er 6 gemaakt en hoop dat iedereen die er een ontvangt ze leuk zal vinden.


Nu willen jullie natuurlijk weten hoe ik deze gave achtergrondjes gemaakt heb. Ik ben lekker aan het kliederen geweest met de nieuwe "Embossing Pasta"van Stampin'Up. Je vind het op blz. 201.
Je kunt natuurlijk de witte pasta met behulp van de "Palette Knives" over de 
"Pattern Party Decoratieve Masks" smeren zoals op de 1e foto hier onder.....

Maar het is nog leuker om er een drupje inkt uit een refill te mengen. Voor de onderstaande kaartjes heb ik 2 druppels van de nieuwe kleur "Fresh Fig"gebruikt.  Wel goed mengen hoor.
Daarna smeer je het voorzichtig over de Decoratieve Mask deze staan ook op blz 201. 
Deze Pasta droog HEEL ERG SNEL leg dus zodra je klaar bent de Mask in een badje met water.





Voor de afwerking van de kaartjes heb ik de nieuwe Nederlandse set "Boket vol goede wensen gebruikt. Hierbij zijn stansen je hoeft dus niet alles met de hand uit te knippen. Laat de bloemen en blaadjes in je hand wat omkrullen en maak een groepje in het midden van de kaart. Stempel een tekst. Hier heb ik "Een boeket vol goede wensen"gebruikt.



 De woorden "Friend"en "Hugs" komen uit de set "Lovely Words Thinlits" op blz 214.
Deze heb ik afgeknipt zodat je alleen het woord over hou.


Tot slot heb ik de kaartjes afgewerkt met "Glitter Enamel dots"en "Pearl Basic Jewels"
Je vind deze op blz 196/197


Alle gebruikte Stampin'Up materialen zijn via mij te bestellen via creationsbjolan@gmail.com
Bestel je VOOR zondag 30 juni dan ontvang je ook nog eens de beschrijvingen van de projectjes gemaakt tijdens het Memories and More Event.


Geen opmerkingen: