maandag 29 mei 2017

Whoot, whoot nog maar 4 nachtjes dan gaat de nieuwe Stampin'Up catalogus online.




Hey hallo,
Jeetje nog maar 4 nachtjes bedacht ik me vanmorgen.
Ik kan niet wachten totdat de nieuwe Stampin'Up catalogus online gaat.Dat zal op 1 juni zijn. Ik heb mijn eigen lijstje al klaar.
Jij ook?





-Wist je dat wanneer je in juni voor 400,- euro aan Stampin'Up artikelen koopt je nog eens EXTRA 40,- euro aan hostess rewards krijgt boven op de 44,- aan hostess credits!!!!
-Betekend dat je dan voor 88,- euro aan GRATIS artikelen extra mag uitzoeken.








TIP:Bestel samen met je vriendin om zo in aanmerking te komen voor de extra hostess credits! Natuurlijk kun je ook lekker shoppen in mijn online winkel. Hiervoor klik je op het winkelwagentje rechtsboven. Betalen kun je met je creditkaart.

Ik heb nog een andere leuke actie in de maand juni.
Bestel je de nieuwe kleuren INKT, CARDSTOCK, LINT EN HET NIEUWE DESIGN PAPIER FRESH FLORALS DAN KRIJG JE VAN MIJ DE 
NIEUWE 2017-2019 IN COLOR BITTY BOWS GRATIS





Geef je lijstje voor 1 juni door op creationsbyjolan@gmail.com
Verzendingen boven de 75,- worden gratis via Kiala opgestuurd.
De punten bijgeschreven kunnen worden op je spaarkaart
En voor iedere klant heb ik een leuk kadootje.





tot snel weer
groetjes Jolan
    
P.S. Deze acte is de hele maand juni geldig.
Bestel data: 1 juni
                    8 juni
                   15 juni
                   22 juni
                   30 juni


Geen opmerkingen: