donderdag 6 april 2017

Swapperde swaps voor het Stampin'Up Onstage event te Amsterdam

Daar was ik weer. 
Op het Stampin'Up Onstage event moet natuurlijk geswapt worden.

Ik hou heel erg van 3d swaps dus ik heb me ook deze keer weer heerlijk kunnen uitleven.
Ik ben aan de slag gegaan met de Cool treats bundel. Ik heb heerlijke ijsjes gemaakt in de smeken Perzik en frambozen. Yummie


Bij de Albert heijn hebben ze hele leuk ijsjes van Marsmellow.

 Toen ik die zag wist ik het gelijk. Die ga ik gebruiken voor mijn swaps.
Maar ze waren dikker en groter dan ik had gedacht. Dus ik heb me toch een zak met swaps mee.
Ik ben heel benieuwd wat iedereen er van zal vinden. 
En welke leuke swaps ik ga terug krijgen.

Volg mij ook op mijn facebook die hou ik veel beter bij.
groetjes Jolan


Geen opmerkingen: