vrijdag 14 april 2017

Stampin'Up New In Color 2017-2019 chocodoosje / Creations by Jolan

Hey hallo,
Zoooo pffff ik had allerlei foto's willen delen hier op mijn blog van een geweldig Stampin'Up Event afgelopen weekend in Amsterdam Maar ik heb de hele week met griep in bed gelegen. Dus sorry  ik zal binnenkort een korte versie plaatsen hier maar het was echt te leuk weer. Ik verwijs jullie naar mijn facebook pagina Creations by Jolan.  Ik heb in geen tijden zo gelachen. Oude vriendinnen, nieuwe vriendinnen, buitenlandse vriendinnen..... Het was echt te leuk weer en we zijn enorm verwend door Stampin'Up. De volgende Onstage is in November te Utrecht. En reken maar dat ik weer van de party ben.

Ik had nog een paar half afgemaakte projectjes liggen die ik nog moest opnemen. Zo ook het doosje hiernaast.
Er passen van die lekker chocolade reepjes in. Het doosje is super simpel om te maken en ik heb er een filmpje van gemaakt. Wanneer je goed kijkt naar het filmpje zie je dat ik daar het NIEUWE 2017-2019 In Color design papier voor gebruik. JOEPIE wat een gaaf papier. Ik ben helemaal verkocht en heb gelijk in de pre-order een paar pakken gekocht. Ik ga jullie er dus behoorlijk mee lastig vallen.

Voor vragen mail me gerust op creationsbyjolan@gmail.com








"Something Just for You".

Afmeting van het design  papier  is 15,5 x 18 cm. Ril alle zijde op 1,5 cm.
Ril de korte zijde op (1,5 cm) op 4,5 cm op 6 en op 9 cm.

tot snel groetjes Jolan

Geen opmerkingen: