zondag 23 april 2017

Stampin'Up inkleur Feestje / Creations by Jolan Meurs

Gisteren was mijn dinnetje jarig en voor had ik heerlijk in zitten kleuren. Daarvoor gebruikte ik de Stampin'Up stempelset Birthday Blooms van bladzijde 12. Ik blijf dat zo'n geweldige set vinden.


Ik heb de stempel eerst met witte embossing poeder op aquarel papier gezet. 
Door het dikke laagje wat gesmolten is kun je heerlijk kliederen met inkt.
Daarna heb ik het uitgestanst met de framelits Lots of Labels.
Beide artikelen gaan mee naar de volgende Stampin'Up dikke jaar catalogus 2017-2018.

Hi, hi sttt.... ik heb ook al een nieuwe stempel gebruikt. Deze is zo geweldig gaaf en bruikbaar voor in je planner of agenda. Maar je kunt natuurlijk ook leuk variƫren met die kleine teksten op een kaartje zoals ik hier gedaan heb.

Wil jij graag de nieuwe catalogus ontvangen zodra hij beschikbaar is!
Stuur mij dan een mailtje op creationsbjolan@gmail.com
Ik verzorg graag je Stapin'Up bestelling. Gratis verzenden via Kiala bij een order van 75,-€
En voor iedere klant een leuk presentje.
Groetjes Jolan

Geen opmerkingen: