donderdag 27 april 2017

Memories & More / Creations by Jolan


Hey hallo,
Wat een gezellige Koningsdag vandaag. En het weer heeft ook nog meegezeten.
Af en toe werd het behoorlijk donker maar regen is hier niet gevallen.
Alsof ik het aanvoelde want ik heb me dit jaar voor het eerst nergens voor ingeschreven.
Ik ben lekker thuis gebleven. Wasje gedraaid van mijn vakantie.
Mijn workshopruimte opgeruimd ed.....

Zaterdag 17 juni geef ik samen met Helene een SUper leuke workshop hier in Wageningen.
We gaan werken met de nieuwe kaartjes van Stampin'Up en maken die dag 3 workshop met een duidelijke beschrijving. Je gaat dus zelf aan de slag met een goed gevulde workshop kit.
Wij zijn natuurlijk gewoon aanwezig om jou met raad en daad bij te staan.
We zorgen voor nog genoeg andere voorbeelden gemaakt met dezelfde voorbeelden.
We beginnen om 10:30 uur tot ongeveer 16:30 uur.
Tussen de middag serveren we een eenvoudige lunch.


Nieuwsgierig geworden? 
Mail naar totalycoolkit@gmail.com

Zie ik jou op onze workshop....
Gezellig
groetjes Jolan

Geen opmerkingen: