dinsdag 18 oktober 2016

Stampin'Up "Grateful for a friend like you" / Creations by Jolan

Hey hallo, welkom weer.....
Ik ga eens kijken of ik mijn leven kan verbeteren en elke dag twee weken lang een blog berichtje kan schrijven. Lol!!!!!!

Zoals jullie weten ging ik afgelopen zondag naar Nina om daar samen met de Tweeling en Sam heerlijk te fröbelen. Meestal werken we dan samen aan een mini album maar deze keer niet.
We hadden ieder onze eigen dingen die nog af moesten.


We spreken ook altijd af wie wat doet die dag om de kosten te delen. Ik had deze keer belooft om wat te bakken. Maar door drukte hier thuis lukte dat niet helemaal dus ik had wat extra gemaakt. Dat laat ik jullie morgen zien..... (ik moet toch de week ook vol krijgen)

De Tweeling had een schattig doosje gemaakt met daarin lekkere Cote D'or tjokolaatjes. Ook de snoep lolly met stroopwafeltje was een leuk idee. Sam had een schattig zakje met daarin Amerikaanse "tumtummetjes". Het blijft elke keer SU-per leuk om te mogen ontvangen.

Ik had voor iedereen een doosje hand crème. Ik heb er een filmpje van gemaakt en zal die deze week met jullie delen.

Ik heb heerlijk aan mijn swaps zitten werken voor het Stampin'Up Onstage Event op 5 november in Amsterdam. Ze zijn bijna klaar en dan kan ik weer iets van mijn "to-do"lijstje afstrepen.

 tot morgen groetjes Jolan

Vrijdag 21 oktober heb ik weer een verzamelbestelling bij Stampin'Up.
Bestellingen va 75,- € worden gratis verstuurd in Nederland.

Alle gebruikte materialen kun je via mij bestellen. 
Stuur een email of shop lekker in mijn webwinkel rechtsboven. 

Kijk ook eens op mijn  You tube kanaal Je vind daar de leukste doosjes.
Je mij ook op facebook kunt vinden en daar nog meer inspiratie te vinden is? 
Ik ook een eigen webwinkel heb. Klik daarvoor op het winkelwagentje.

1 opmerking:

nicolet zei

Het ziet er allemaal gezellig uit!
Groetjes Nicolet