dinsdag 26 juli 2016

Stampin'Up Christmas in July / Creations by Jolan

Oke, oke.....
Christmas in July. Met een lekker zonnetje erbij en heerlijk weer buiten.

Een beetje licht in de duisternis. Lol.
Ik had een hele doos vol van deze lichtjes gekocht bij het Tuin Centrum hier bij mij om de hoek.


Voor dit projectje stanste ik eerst een cirkel uit van 5,1 cm ( 2 inch art.nr: 133782)
Ik wikkelde WASHI tape om de zijkant en plakte het lichtje er op vast.
In de kleuren Old Olive (art.nr: 126953) en Pear Pizzazz (art.nr: 131180) stempelde ik op wit Whisper White cardstock (art.nr: 106549) de stempel Wondrous Wreath.
Dit is een drie step stempel. Het derde deel uit deze stempel zijn de kleine rode besjes. 
Daarvoor gebruikte ik de kleur Cherry Cobbler (artnr: 126966) 
Er is een bijpassende stansen set bij de Wonderful Wreath Framlits (art.nr: 135851)
Ik heb drie van deze kransjes gestempeld en uitgestanst.
Ik knipte elke krans 1x in. En met de achterkant van mijn vouwbeen krulde ik de blaadjes om!
Het gaat een beetje lastig maar ik lijmde de kransjes op de rode cirkel. 
Daarbij duwde ik her en der de blaadjes wat omhoog.
In dezelfde set zit ook dit kleine strikje wat ik uit Rood Glimmer papier stanste.

Wat zal het hier met Kerst er gezellig uit gaan zien!

 Kijk ook eens op mijn  You tube kanaal Je vind daar de leukste doosjes.
Je mij ook op facebook kunt vinden en daar nog meer inspiratie te vinden is? 
Ik ook een eigen webwinkel heb. Klik daarvoor op het winkelwagentje.

Heb je vragen? Je kunt me altijd mailen op creationsbyjolan@gmail.com
Alle gebruikte materialen zin via mij te bestellen.


groetjes Jolan

Geen opmerkingen: