maandag 18 juli 2016

Party time deel 3 / Creations by Jolan

 Deel drie uit de serie "Party Time" 

Voor deze set had ik ook een aantal kaartjes gemaakt. Vandaag laat ik je er daar twee van zien.
De kaartjes zijn gemaakt met de stempelset Build a Birthday.
Ik heb een beetje gesmokkeld zien jullie dat. Ik heb namelijk wanneer je goed kijk niet alles gestempeld op onderstaande kaart..... Lol ik heb strookjes gemaakt van het In Color papier 2015-2017. Deze zijn met foam alleen in het midden opgeplakt. Cute toch?


Elk jaar wanneer ik naar de VS ga neem ik een grote hoeveelheid mee aan tjokolade NUGGETS.
Het is maar goed dat je deze niet hier in Nederland kunt komen.
SOohw slecht voor mijn lijn. Maar je kunt er wel de leukste dingen mee maken.
Voor de onderstaande kaart heb ik er twee omwikkeld met designer paper en op de kaart geplakt.
Euuhhhh een tip beide kaarten zijn niet handig om via de post te versturen!!!!


De basis kaartjes zijn gesneden van Whisper White. Gewoon het A4tje door midden snijden.
Maak een mat (laagje) van bijpassend cardstock dat rondom net iets kleiner is. Ik reken meestal 0,5 cm rondom. SNij dan nog een stuk Whiper White wat ook weer net 0,5 cm kleiner is!
De Standaard heb ik gestempeld in Early Espresso. Stempel een taart laagje en plak daar je omwikkelde NUGGET chocolaatje op. Een bloemetje en strassje maken het geheel dan helemaal af.


Kijk eens op mijn  You tube kanaal Je vind daar de leukste doosjes.
Je mij ook op facebook kunt vinden en daar nog meer inspiratie te vinden is? 
Ik ook een eigen webwinkel heb. Klik daarvoor op het winkelwagentje.

Dat was het weer voor vandaag. Tot morgen weer. 
Heb je vragen? Je kunt me altijd mailen op creationsbyjolan@gmail.com
Tot morgen maar weer.....
groetjes Jolan

Geen opmerkingen: