donderdag 23 juni 2016

Stampin'Up verjaardags kaarten / Creations by Jolan

Maandag 27 juni ga ik weer een verzamel bestelling plaatsen bij Stampin'Up.
Heb je nog iets nodig ik zorg er graag voor. Stuur je lijstje naar creationsbyjolan@gmail.com
Boven de 75,- gratis verzending binnen Nederland.
Boven de 350,- GRATIS 7-,- extra shop te goed PLUS een tropische verrassing ....


Hey hallo,
Pjew wat is het drukkend weer buiten.
Eigenlijk zit ik dan het liefste hier thuis in kantoor bij de Airco.
Komende weken heb ik een aantal verjaardagen en jaa... geloof het of niet ik ben deze keer op tijd met het maken van de kaarten en ga er ook voor zorgen dat ze op tijd op de bus komen.
Ik doe mijn best.


Deze kaarten set komt uit de Paper Pumpkin kit van Stampin'Up.
Helaas in deze kit niet in Europa te koop. De gestempelde bloemen die op de middelste witte rand zitten heb ik gestempeld in de kleuren Mint Macaron, Pool Party en Soft Sky.
Op deze manier komt de kleur van het achtergrondje weer terug. Deze was eigenlijk Oranje maar dat vond ik niet mooi dus ik heb een stukje dsp gesneden uit de In Color DSP stack 2015-2017



Natuurlijk horen er ook bijpassende enveloppen bij die in dezelfde kleuren gestempeld zijn.
De blauw inkt kleur is het nieuwe Dapper Denim.
Dat is zo'n fijne bruikbare kleur die eigenlijk wel overal bij past. Echt een top kleur.



Dat was het voor vandaag weer tot snel.
groetjes Jolan

Gebruikte materialen:
Paper Pumpkin kit inclusief bijbehorende stempel
In Color DSP 2015-2017 art.nr. 138432
Inkt: Pool Party art.nr: 126982  Mint Macaron art.nr: 138326 en Soft Sky art.nr: 131181


Geen opmerkingen: