vrijdag 3 juni 2016

Stampin'Up bloemen krans / Creations by Jolan

Hey hallo welkom op mijn blog.

To day is the day!
Vandaag gaat de verzamel bestelling er uit naar Stampin'Up.
Wil je mee bestellen dan kan dat. Bij je bestelling krijg je een order nummer. Deze kun je invullen op je klantenkaart en zo sparen voor gratis stempels. 
Boven de 200,- krijg je 10% hostess credits die je kunt besteden.
ENNNnnn boven de 350,- krijg je nog eens 35,- euro EXTRA aan hostess credit.
Tel het allemaal eens eventjes op. Dat zijn heel veel redenen om te bestellen.

Voor vandaag heb ik een leuke bloemen slinger om te laten zien. Deze zijn gemaakt om de lampjes heen die kunnen branden op een batterij. Ook dit projectje heb ik achter gelaten in Salt Lake City.
Het is heel gemakkelijk te maken. De slinger komt van de Action maar tijdens de kerst is het ook volop te koop bij de diverse tuincentra's


Hier zie je een close-up. Ik heb diverse bloemen gestempeld met de set xxxx
En uitgeponst met de bijbehorende pons Blossom Bunch.
Wanneer je goed kijk zie je dat ik de nieuwe In Color 2016-2018 kleuren heb gebruikt.
Flirty Flamingo en Peekaboo Peach.
Een aantal blaadjes uit de set Botanical Blooms maken de bloemen lampjes helemaal af.


Dank je wel voor het kijken. 
Laat je een berichte achter wat je van mijn krans vind?
Groetjes Jolan


Gebruikte materialen:
Cardstock: Flirty Flamingo art.nr: 141421 / 9,95 €, Peekaboo Peach art.nr: 141422 / 9,75 
en Old Olive art.nr: 106576 / 9,75 €
Stempels: xxx en Botanical Blooms art.nr 140757 / 21,00 €
Pons: Blossom Bunch art.nr: 140612 / 2200 €
Inkt: Zwart art.nr: 140931 / 8,50 en Old Olive art.r: 126953 / 8,00 €

Geen opmerkingen: