maandag 6 juni 2016

Cyber monday Stampin'Up bonus project Oh Happy Day card kit / Creations by Jolan



Hey hallo welkom op mijn blog.
Het is weer "Cyber monday" en dat betekend weer een filmpje. Deze keer het vervolg van de Stampin'Up Oh Happy day card kit. Ik ben nooit zo van de kant en klare kits maar deze is echt GEWELDIG. Hij is ideaal om mee te nemen met vakantie. Het enige wat je extra moet meenemen is een schaar en lijm/tape.

Zoals jullie misschien vorige week gelezen hebben had ik 3 grote kaarten over gehouden. Daar kun je super leuke zakjes/tasjes van maken. De afmeting is 6 x 10 cm.





Snij 1/4 inch af van de dsp kant. Begin met rillen aan de dsp kant op 3/4 inch op 3 1/4 op 4 op 4 3/4 op 7 1/4 en op 8 inch. Draai de kaart een kwartslag en ril voor de bodem 1,5 inch.
Dat is alles.

Van de restjes heb ik nog een leuke tekst gemaakt voor op het laatste tasje. Ik heb echt alles opgebruikt. Ik heb wel extra Gold Binder Clips (klemmetjes) gebruikt voor op de zakjes. Artikel 141673 / 10 stuks 8,50 € ze staan op blz 177. Die zijn zo leuk en op die manier heb je gelijk een sluiting.

Wil je deze kit ook bestellen dan kan dat door een mail te sturen naar creationsbyjolan@gmail.com
De kit kost 42,50 dit is inclusief enveloppen en de 13 delige stempels. Deze zijn heel bruikbaar en ook leuk onderling te combineren.


Dit was het andere projectje wat ik vorige week gemaakt heb met de Oh Happy Day card kit. Wil je weten hoe ik het doosje van een envelop gemaakt heb? Kijk dan snel terug op mijn you tube kanaal. Creations by Jolan.

Tot snel weer groetjes Jolan
Vergeet niet dat je bij 350,- voor 70,- gratis artikelen mag shoppen uit de nieuwe catalogus. Heb je vragen of wil je iets weten stuur gerust een mailtje. Je kunt me bereiken op creationsbyjolan@hetnet.nl