maandag 27 juni 2016

Beautiful Stampin'Up Ferrero Rocher flowers by Creations by Jolan

Hey hallo welkom bij weer een nieuwe Cyber Monday filmpje.

Een tijdje geleden had ik voor mijn workshoppers een leuke bloem gemaakt. Die viel zoooo in de smaak bij iedereen. Om eerlijk te zijn niets nieuws want het ideetje was niet van mij. Op het internet vind je namelijk verschillende filmpjes. Maar de meeste zijn met een Moncherie  chocolaatje gemaakt.


En Tja daar hou ik NIET van. lol! Doe mij maar een lekker Ferrero Rocher tjokolaatje. Dus ik heb het patroontje iets aangepast en hem in centimeters gemaakt omdat de meeste van jullie dat toch veel makkelijker vinden.
Yummie toch? Probeer ook eens te variƫren door de hoeken van de bloemen af te ronden of de bloemblaadjes een kleurtje te geven met een spaugedabber. Daar gaat dat heel gemakkelijk mee. Je doet je vinger er in en je haalt het sponsje langs de inktpad en dan weer over de randjes van je projectje. De onderste twee tjokolaatjes op de foto hier naast laten dat zien. De een iets meer en de ander iets minder inkt.












Ferrero Rocher Flowers:


Cardstock: 10 x 10 cm
Alle zijden rillen op 2,5 en insnijden tot aan de 1e rillijn bij 5 cm


Probeer ook te variƫren met de bloemen en blaadjes. Deze lekkere kleine kadootjes zijn snel gemaakt en ideaal om mee te trackteren. Veel plezier bij het kijken en tot volgede week wat betreft de Cyber Monday want dan is er weer een leuk filmpje bij Creations by Jolan.

Alle materialen uit het filmpje zijn te bestellen via creationsbyjolan@gmail.com

Mocht je nog vragen hebben of iets willen weten dan hoor ik het graag.
groetjes Jolan





Benodigde materialen:
Cardstock Very Vanillia art.nr: 106550, Old Olive art.nr: 106576
Pons: Flower Medallion art.nr: 137417
Framelits: Botanical Builders art.nr: 140625
Vouwbeen art.nr: 102300
Sponge daubers: art.nr: 133773

Geen opmerkingen: