vrijdag 13 mei 2016

Sneak Peek 3 van de nieuwe Stampin'Up catalogus / Creations by Jolan

Hey Hallo,

Sneak Peek nummer 3 alweer....
Ben je er klaar voor?

Ik heb voor vandaag een project life pagina gemaakt in de kleur Emerald Envy. En ook hier weer het nieuwe In Color Designer Series Paper gebruikt






































Op de foto onze nieuwe hond Lola of wel TERROR Lola. Het is zo'n ondeugd. Maar tis een schatje hoor er zit geen vlieg kwaad in. Maar ze is erg aanwezig. Gelukkig heb ik nog twee Cairnterrier.... Die houden haar wel bezig.

Ik heb de pocket gevuld met op maat gesneden designer paper. De foto's er op gelegd en wat ponsen gebruikt. De randjes van de foto's heb ik met witte verf bewerkt. En de geponste figuurtjes met een witte fineliner omgetrokken. De stempelteksten komen uit diverse sets. De groene tekst heb ik met de computer geprint op Whisper White.

Tot morgen weer voor weer een volgende sneak peak.

Groetjes Jolan


Tip: Is jouw verlanglijstje langer dan 129,- euro. Bestel dan het starters pakket. Je mag voor 175,- euro uitzoeken uit de hele catalogus. Je ontvangt bij je volgende bestellingen 20%-25% korting op al je bestellingen. Bovendien profiteer je van alle leuke dingen die Stampin'Up te bieden heeft. WIE WIL DAT NU NIET? Mail voor meer informatie naar creationsbyjolan@gmailcom



Gebruikte materialen:
Papier: Whisper White en In Color Designer Series Paper stack (blz 169)
Inkt: Emerald Envy en zwart
Ponsen: Diverse cirkel ponsen zie hiervoor blz 187, Medium Star pons
extra: Witte verf, Unibal signo pen wit

Geen opmerkingen: