zondag 22 mei 2016

Nieuwe Stampin'Up Catalogus sneak peek 11 / creations Jolan

A Little expression of love is de tekst van deze kaart.
De kun je natuurlijk voor verschillende gelegenheden gebruiken.
Denk daarbij aan een "dank je wel" voor..... 
Je bezoekje, je kadootje, je hulp enzv.
Er is genoeg te bedenken.

De basis van deze kaart is Whisper White. Daarop zit een stukje van het nieuwe In Color designer paper 2016-2018. Ik heb lekker zitten kliederen op het aquarel papier met de inkt kleur Dapper Denim. Zien jullie het leuke nieuwe lint er tussen gestrikt zitten? 
Ik heb een bloem uit de set Rose Garden Thinlits gestanst. De blaadjes komen uit een andere set. 
De Botanical Builder Framelits. Het was best lastig om deze netjes te stansen maar in de nieuwe catalogus staat op blz 190 een nieuw platform waarmee je heel gemakkelijk deze kunt stansen.
Ik ben heel benieuwd...... 
De tekst komt uit de stempelset Painter's Palette en deze heb ik uitgeponst met de pons Washi Tape.
HELAAS ook deze gaat niet mee naar de nieuwe catalogus.

WIL JE DUS NOG WAT VAN DE RETIRED ARTIKELEN BESTELLEN.
MAIL DAN NAAR CREATIONSBYJOLAN@GMAIL.COM
of kijk in mijn online winkel door op het plaatje hieronder de klikken.


 Tot morgen  met weer een leuk filmpje.
groetjes Jolan

Geen opmerkingen: