dinsdag 17 mei 2016

Nieuwe Stampin'Up catalogus 2016-2017 sneak peek 7 / Creations by Jolan

Sneak peek 7,
Zijn jullie er nog of wordt ik al saai.....

Ik heb deze keer de Mini Treat Bag Thinlits verkleind. Hij is maar 5 cm breed en 10 cm hoog. Er past precies een label in.

Zo'n label staat leuk aan een bloemetje of een ander kadootje. Lol mmmm.... of aan een flesje wijn.

Ai deze keer heb ik een product gebruikt wat niet meegenomen wordt naar de nieuwe catalogus. En om eerlijk te zijn dat vind ik me toch jammer. Het zijn de Itty Bitty ponsjes. Maar niet getreurd er staan genoeg nieuwe materialen in de nieuwe Stampin'Up catalogus.

Hebben jullie hem al? Nee... Stuur me een mailtje en tegen vergoeding van de porto stuur ik hem naar je op. Je kunt hem ook gratis afhalen hier in Wageningen.
Mail naar creationsbyjolan@gmail.com

Lol heb jij goed opgelet dan zie je dat ik ook nog een andere pons gebruikt heb die niet meer terug komt in de nieuwe cattie.

WEET JIJ WELKE....




Gebruikte materialen: Cardstock Sweet Sugerplum en Vellum
Papier: Incolor Designer 2016-2018 en
Glimmer Paper: Blushing Bride
Tekst: Mini Treat Bag Thinlits
Stempel: Painter's Palette
Inkt: Sweet Sugerplum en zwart
Extra: Pearl Basic Jewels



Tot morgen groetjes Jolan

1 opmerking:

Marian zei

Ja dat weet ik......de Ornate Tag Topper pons :)