woensdag 4 mei 2016

4 mei "respect" / Creations by Jolan



Vandaag is het 4 mei en ik ben van mening dat je best eventjes stil kunt staan bij de mannen en vrouwen die voor "onze" vrijheid hebben gevochten. Ik vond het dat ook belachelijk om te zien op Facebook dat er een dame is die dat niet vond.....



En wat is nu twee minuten stilte om daar eventjes bij stil te staan.
Vandaar deze kaart. 

Ik wens jullie morgen een hele leuke dag.
Aan het weer zal het niet liggen. 
In Wageningen verwachten ze ongeveer 1.200.000 mensen.
Maar mij zul je er niet zien veelste druk. 
Ik ga heerlijk in de tuin werken. Want komend weekend wordt het lekker weer.
Dus dan vind je mij daar et een kop thee.

tot snel groetjes Jolan

Gebruikte materialen: Cardstock Pumpkin Pie, Cherry Cobbler, Whisper White en Night of Navy
Stempelset: Rose wonder, Number of Years, Wondrous Wreath en Grateful Bunch
Extra: White Vellum, Versamark en witte embossing poeder



1 opmerking:

Rian zei

Mooie kaart. En inderdaad: 4 mei moet herdacht worden, ieder jaar weer.