donderdag 31 maart 2016

Laatste dag EXTRA GRATIS Stampin'Up materialen / Creations by JOlan

MEHHHHhhhh.... Laatste dag vandaag. Rond een uur of 20:00 ga ik voor de laatste keer bestellen. Betekend bij elke 60,- mag je een gratis product uit kiezen en ook de aanbieding is nog geldig.



Bestel je voor 60 euro aan Stampin'Up producten dan krijg je gratis een pakje Dimensionals. Bestel je voor 120,- euro aan Stampin'Up producten dan ontvang je gratis een pakje Dimensionals en een Snail adhesive runner. Let op .... deze actie loopt tot vrijdag 1 april. Bestel je via mijn webwinkel dan krijg je het via de post toegestuurd.









Wat een fantastische Sale-a-bration tijd afgelopen drie maanden. Ik wil graag iedereen bedanken. Mijn klanten en iedereen die ik heb mogen verwelkomen in mijn team "Creation Girls"  
Samen met hen gaan we er een leuke Stampin'Up tijd van maken en ik hoop dat ook zei er net zo veel plezier aan zullen beleven als ik altijd doe aan Stampin'Up. Straks komt weer de nieuwe jaar Catalogus uit met alle nieuwe gave producten. Ik kan niet wachten om hem in te kijken.

Wist je dat ik 6 april naar de USA vertrek... Dat ik gevraagd ben om als enige Nederlandse voorbeelden te maken voor op het Mood bord van het Stampin'Up On Stage event in Salt Lake City. Tjonge wat heb ik het toch slecht.....
Ik ga jullie via mijn facebook pagina op de hoogte houden hiervan. Op mijn blog gaat dat wat moeilijker. Hop dus regelmatig over op mijn facebook Creations by Jolan


Wil je mee bestellen vandaag om 20:00 uur stuur me op tijd een mailtje met je Stampin'Up verlanglijstje op creationsbyjolan@gmail.com
Heb je vragen of wil je iets weten mail me gerust.

Tot vandaag is de aanbieding nog geldig voor 129,- betalen en voor 220 aan producten uitzoeken.... Kom gezellig in mijn team.
Schrijf je in klik op de button rechts. Ik zou het super leuk vinden om je te mogen verwelkomen.

groetjes JOlan 

Gebruikte materialen:
Cardstock: Smoky Slate and Aquarel papier
Stempel: Bloomin'Love
Thinlits Dies: Bloomin Heart
Inkt: Blushing Bride, Crumb Cake en Rose Red
Extra: Wink of Stella en Rhinestone Basic Jewels
Inkt: VersaMark en zilver embossing poeder

Geen opmerkingen: