maandag 7 maart 2016

Cyber monday Stampin'Up Birthday gift box by Creations by Jolan

















Hey hallo,

Leuk dat je weer een kijkje komt nemen op mijn blog.
Het is maandag... en weer tijd voor een leuk filmpje op Cyber Monday.
Ik vond het wel een leuke naam.... Lol! Ik ga proberen om elke maandag een filmpje te plaatsen op mijn You tube kanaal en dit dan ook maar gelijk hier op mijn blog te delen.

Voor vandaag een "geel" doosje!  Geel is niet echt mijn kleur maar in het voorjaar of tijdens Pasen wil ik die kleur nog wel gebruiken. De reden deze keer was dat het Parfum flesje geel was.
Ik hoop dat jullie dat ook leuk vinden. Mochten jullie iets graag willen weten of wil je dat ik iets speciaals ergens voor maak laat het me gerust weten op creationsbyjolan@gmail.com













WISTEN JULLIE DAT JE ALLE MATERIALEN DIE IK GEBRUIK VOOR MIJN PROJECTJES VIA MIJ KUNT BESTELLEN .... Nee? Neem eens een kijkje in mijn webwinkel {hier}
Wil je iets bestellen mag dat ook gewoon via de mail of een berichtje op facebook. Je krijgt vanzelf antwoord van me.








Stampin'Up Happy Birthday gift box:


Basis 14 1/2 x 16 1/2 cm (dus niet 14 1/2 x 17 1/2 cm)
Ril de lange zijde op 1 1/2 op 3 1/2 op 13 en op 15 cm
Ril de korte zijde op 1 1/2 op 6 op 8 en op 12 1/2 cm

Bij het Kruitvat, Etos of de DA drogist vind je de leukst kleine parfum flesjes.

Voor volgende week maandag heb ik weer een filmpje klaar staan. Wanneer je, je dus abonneer op mijn You Tube kanaal hoef je niet te missen.

Wil jij ook zelf Stampin'Up materialen bestellen met altijd 20 tot 25% korting?  Mail me gerust op creationsbyjolan@gmail.com Tot eind maart is de speciale actie nog steeds geldig. Je mag dan voor 220,- euro bestellen en betaald daarvoor 129,- euro (zonder extra porto kosten) Ook kun je dan van alle leuke extraatjes profiteren die Stampin'Up heeft.....
Kom in mijn gezellige team "Creation Girls"  ik vertel je graag alle ins- en outs.

groetjes Jolan

Geen opmerkingen: