woensdag 3 februari 2016

Love you Valentine heart / Jolanda Meurs

Nog 11 dagen tot aan Valentijn....
Wil jij je geliefde verrassen dan heeft Stampin'Up daar de juiste materialen voor. Deze kun je via creationsbyjolan@gmail.com bestellen.

Komende vrijdag avond plaats ik weer een verzamelbestelling!

Dit betekend dat je, je spulletjes hier gratis op kunt komen halen ZONDER extra verzendkosten. Heb je meer dan 75,- dan stuur ik het gratis naar jou op via Kiala of Dhl.







Deze keer een klein lolletje.
Heb je het leuke "hartje" gezien wat door het rietje is geschoven?
Cute toch.... lol.




 Ik heb daarvoor de stempelset "First Sight" gebruikt. In het hartje heb ik met zwart de tekst Love You gestempeld. Deze komt uit de set "Blooming' Love"! Natuurlijk is er ook een bijpassende pons bij. De pons "Sweetheart" past op heel veel stempel sets. Maar dat hoef ik jullie vast niet te vertellen.
Is jouw Stampin'Up  verlanglijstje ook zo lang.... Is hij hoger dan 129,-
Dan heb ik de perfecte oplossing voor jou. Kom in mijn gezellige team en profiteer van ALLE voordelen zoals altijd 20 tot 25% korting op al je bestellingen.
Er is nu een speciale aanbieding tijdens de Sale-a-bration waarbij je niet voor 46,- € gratis mag uitzoeken maar voor 91,- € gratis mag uitzoeken. Dat is 45,- EXTRA.  Je betaald voor je kit dus 129,- en mag voor 220,- uitzoeken!!!!!
Wie wil dat nu niet. Mail me gerust voor meer informatie op creationsbyjolan@gmail.com


Tot gauw weer. Groetjes Jolan

Geen opmerkingen: