zaterdag 23 januari 2016

SU-per Challenge # 122 / "LOVE" door Jolanda Meurs


Hey hallo welkom op mijn blog. 

Vandaag weer een SU-per Challenge. Deze keer een sketch. 
Altijd leuk om van een sketch uit te gaan.


Het is bijna Valentijn.
En ik kan dan altijd wel wat leuke goodies gebruiken.










Vrienden en kennissen vinden dan altijd ergens in hun spullen een leuk aardigheidje verstopt.
Deze keer geen kaar maar een soort, tja hoe zal ik het noemen een "houder" waar wat in zit!
In Portugal hebben ze deze zakjes met een soort IJsthee. Natuurlijk kun je gelijk een liter maken maar ik doe er altijd een klein beetje van in mijn flesje met water.



Ik heb een strook gesneden van 10 cm breed. De bovenkant heb ik geembossed met de Happy Heart embossing folder. Ik heb de lengte aangepast aan het zakje. De onderkant is gewoon met een nietje naar binnen gevouwen.  Het papier komt uit het paperpadje  Love Blossoms (artikel nr. 140548 9,75 €)














Heb je vragen of wil je wat weten mail naar creationsbyjolan@gmail.com. Komende dinsdag heb ik weer een verzamelbestelling.Wanneer je mee wilt bestellen stuur dan jouw wensenlijstje door naar creationsbyjolan@gmail.com. Nog steeds geldt dat je bij een besteding van 60,- € een gratis product uit de Sale-a-bration folder mag uitzoeken. Nieuwsgierig wat er allemaal gratis is? Klik op de folder rechts en hij opent zich....

Natuurlijk kun je ook online je spullen kopen. Klik hiervoor in de rechterbalk op "shoppen".



tot gauw weer groetjes Jolan


Geen opmerkingen: