dinsdag 26 januari 2016

Home deco paper Wreath door Creations by Jolan


Hey hallo leuk dat je weer een kijkje kom nemen op mijn blog!

Wist je dat ik mijn facebook pagina veel beter bij hou?
Die is altijd Up to date met de leukste en laatste projectjes en nieuwtjes. Je vind mijn Facebook pagina {hier}



Twee weken geleden heb ik hier in Wageningen zo'n leuke workshop gegeven.
We hebben een krans versiert met allemaal papieren bloemen. Iedereen kon zijn favoriete kleur opgeven. Op die manier kon ik er voor zorgen dat iedereen ook een bijpassende kaars had.

Zelf heb ik hem in twee kleuren roze gemaakt. Ik heb voornamelijk de set Botanical Blooms met bijbehorende stansen gebruikt. Her en der zitten er wat kleinere bloemetjes tussen zoals je ziet.



Wanneer je goed kijkt zie je dat ik de bloemen ook met de Wink of Stella gedaan heb. Het was best een klusje maar heerlijk om te doen. Het resultaat mag er best wezen. Ik ben er heel blij mee. Hij staat ondertussen gezellig op kantoor hier thuis.













De Botanical Blooms heb ik als een van de laatste sets aangeschaft uit de Voorjaars catalogus. Gewoonweg omdat ik hem veelste duur vond. Later zag ik dat er ook papier bij deze bundle hoorde.... Dat viel dus reuze mee. EN WEET JE WAT?  Ik heb deze set ondertussen het vaakst gebruikt en er de leukste voorbeelden meegemaakt.
De set kost als bundel 63,25 € (dat is papier, stempel en dies)



Maar wist je dat je als Stampin'Up demonstratrice altijd 20 tot 25% korting krijgt..... Misschien een idee om zelf HOBBY demo te worden en zo te profiteren van alle leuke dingen die Stampin'Up te bieden heeft.


Tijdens de Sale-a-bration heeft Stampin'Up altijd een leuke aanbieding.
Je mag namelijk voor €220 aan producten uitzoeken en daar betaal je €129,- euro voor.
Je mag zelf bepalen welke producten dat zijn. Dit mag ook uit de nieuwe Voorjaars Catalogus.
Nadat je, je pakket heb uitgezocht krijg je ook nog eens 20% korting op al je volgende bestellingen. Dit kan zelfs oplopen tot 25% korting. Ook zijn er vele extraatjes die je kunt verdienen bij Stampin'Up.
Je moet NIKS.... Je bent echt niet verplicht om zelf workshops te geven of iets dergelijks.

Is dat niet leuk.... Wie wil dit nu niet.
Je betaald dus €129,- en mag voor €220,- aan producten uitzoeken.
Nu denk jij gelijk dat er vast een addertje onder het gras zit....
Maar echt niet je zit nergens aan vast. Want vind je het niet meer leuk dan stopt het vanzelf.
Weten hoe je hiervoor in aanmerking komt? Of wil je meer informatie....
Stuur een mailtje naar creationsbyjolan@gmail.com





Tot snel groetjes Jolan

Geen opmerkingen: