donderdag 31 december 2015

***LIKE, DEEL & WIN ACTIE *** / Creations by Jolan




Hey hallo allemaal,

Op mijn facebook pagina heb ik 936 likes! De magische grens van 1000 likes lijkt mij een leuke reden voor een feestje. Nu heb ik iets leuks bedacht. Lees het onderstaande en wie weet ben jij de gelukkige.






*** LIKE, DEEL & WIN ACTIE ***




NIEUWJAARSACTIE !

5 januari start de Sale-a-Bration! Voor elke €60,- die je besteld bij Stampin'Up mag je dan een gratis product uitkiezen uit de speciale folder. Om mijn waardering voor al mijn klanten uit te spreken, verloot ik een geheel verzorgde workshop voor 4 personen bij mij thuis in Wageningen. ...

Wat moet je doen? LIKE mijn pagina, DEEL dit bericht en wie weet WIN je wel! Bij 1000 volgers gaat de workshop verloot worden. Voorwaarde: de workshop moet gepland worden tijdens de Sale-a-Bration periode: 5 januari tot 31 maart. Heb je vragen of wil je bestellen... stuur een mail naar creationsbyjolan@gmail.com

Zorg bij het delen ervoor dat je de actie openbaar deelt! Anders kan ik niet zien dat jij de actie hebt gedeeld.




Thanks voor jullie hulp.
Morgen weer een sneak peak filmpje
groetjes Jolan

Geen opmerkingen: