donderdag 20 augustus 2015

SU-per Challenge #100 Feest / Jolanda Meurs


Hey hallo leuk dat je weer een kijkje neemt hier.
Challenge 100 heeft hoe toepasselijk het thema FEEST!


Heerlijk dit soort onderwerpen om iets leuks mee te doen.
Ik dacht feest... taart, trakteren? Wisten jullie dat Stampin'Up een hele leuke Thinlits heeft waarmee je heel gemakkelijk deze taart punten kunt maken. Wanneer je er 10 maakt heb je precies een hele taart. 
Voor vandaag heb ik me beperkt tot een stukje. Ik heb aan de zijkant met de Crop-a-dille twee gaatjes gemaakt en daar het lint "Dotted Lace" doorheen gehaald in de kleur Water Melon. Ik heb een stuk in het midden uitgestanst (deze zit er ook bij) er daar een transparante sheet tegen aan geplakt. Erin zitten tjokolaatjes (Twix). Maar je kunt er natuurlijk allerlei lekkere dingen in doen. De zijkanten zijn gestempeld met de stempel Sweet Stack. Het kaarsje, ik heb helaas geen close up foto gemaakt komt ook uit de set "Cutie Pie Thinlits".
Had je de bloem goed bekeken.... leuk istie hé? Ik van het nieuwe Cotton papier een aantal bloemen geponst en deze verfrommeld. (leuk woord) Ken je dit papier al.... bestel het eens het is echt zo leuk!
Natuurlijk moet er ook getrakteerd worden. Dus ik heb snel een reep van 10 cm gesneden.
 Deze een aantal keren gerild en ook gevuld met een Twix.
Op onderstaande foto kun je dat wat beter zien. Heel simpel kun je dit maken en voor andere lekkernijen gebruiken. Op de voorkant heb ik ook weer de stempel Sweet Stack gebruikt.
Hier onder nog een filmpje van de Cutie Pie Thinlits.
Wil je bestellen? Dan kan. Elke dinsdag rond 20:00 plaats ik een verzamel bestelling.
Je kunt dan in Wageningen je spullen afkomen halen zonder extra portokosten.
Bij een bestelling van 100,- euro of meer wordt het gratis naar je toegestuurd.

Groetjes en tot gauw weer.
Jolan

Geen opmerkingen: