woensdag 26 augustus 2015

Gezellig Stampin'Up dagje met vriendinnen / Jolanda Meurs

Hey hallo,
Zoals ik jullie afgelopen weekend al vertelde gaan we met een stel vriendinnen 
nog steeds elke 5 weken lekker fröbelen.
We beginnen altijd met koffie/thee en wat lekkers die "meestal" gemaakt wordt door de Twins.
En geloof me dat kunnen ze hoor....
De ene keer maken we een mini album en de andere keer bereiden 
we ieder een leuke workshop voor.
Vandaag gingen we gezamenlijk aan de slag met een mini album.
Ipads erbij voor de beschrijving. Blijft altijd heerlijk om zo met elkaar bezig te zijn.

Nina had weer heerlijk brood gebakken voor tussen de middag.
Echt een traktatie.
Een van de poezen van de Twins is gek op dozen en tassen.....
Ze dook gelijk in mijn tas. Maar dat zal niet vanwege de Stamin'Up goodies geweest zijn.
 Ook maken we altijd een aardigheidje voor elkaar
Het schattige doosje met pinguin is door Nina gemaakt.
Herkennen jullie onderstaande lekkernij?
Lol het is een ananas .... zo'n leuk idee ook van Sam.
 Dit leuke tweedelige doosje hadden de Twins gemaakt.
Ook zo schattig. Toen ik het gisteren open maakte zag ik dat er niet alleen lekkere tjokolade in zat maar ook een lippenbalm in de vorm van een roosje. ZO LEUK!!!!!!
Ik heb ze er nog niet eens voor bedankt.
Het was weer een super gezellige dag.
De volgende afspraak staat alweer. Dan bereiden we ieder een "kerst" kaart voor.
Helaas is mijn minialbum nog niet af.....

Tot gauw groetjes Jolan

Geen opmerkingen: