zaterdag 18 juli 2015

Stampin'Up Go Wild giftbox For You with Love


Hey hallo,

Pfff... wat is het weer warm en benauwd buiten. Hebben jullie er ook zo'n last van?
Zoals belooft hierbij het filmpje van de leuke doosjes van vorige week.
Ik ben totaal niet goed in dit soort dingen. Ik zou zo graag een leuk plaatje met een muziek er bij aan het begin willen hebben. Ook info onder bepaalde stukjes in het filmpje.... Mehhhh!
Maar waar ik me het meeste aan stoor is dat er links en rechts een zwarte balk staat?
Helaas jullie zullen het er nu mee moeten doen. Onderaan het filmpje zet ik nog eventjes alle maten neer. Mocht iets je niet duidelijk zijn. Of heb je nog vragen stuur me gewoon een mailtje of een berichtje via facebook.


















In de maanden julli en augustus heb ik een leuke aanbieding voor jullie.
Dit is de aanbieding in de maand juli en augustus

Paperpad Go Wild + clear Homemade for You GEEN 31,75 maar 27,50.
Paperpad Go Wild + hout Homemade for You GEEN 39,75 maar 32,50
Paperpad Go Wild + bijpassend Cardstock + clear Homemade for You GEEN 40,25 maar 37,50
Paperpad Go Wild + bijpassend Cardstock + hout Homemade for You GEEN 48,25 maar 42,50

Dinsdag 21 juli om 18 uur ga ik weer bestellen bij Stampin'Up. 
Heb je eea nodig of wil je gebruik maken van deze leuke aanbieding? Stuur me een emailtje op jmemeurs@hetnet.nl. Wanneer je het komt ophalen in Wageningen betaal je dan geen porto kosten.

Oke hieronder dan het filmpje.



Basis:
Cardstock 17 x 22,5. Ril de lange zijde op 3,5 op 10,5 op 14 en op 21 cm
Draai het papier een kwartslag en ril op 3,5 en op 13,5 cm
Divider: 10 x 13 cm. Rillen op 3,5 op 6,5 en op 9,5 cm

Ik hoop dat het een beetje duidelijk zo is.
Tot snel weer. Groetjes Jolan













1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Jolanda
Super leuk filmpje.
Bedankt voor je uitgebreide tutorial.

Groetjes Jannie