woensdag 22 juli 2015

AANBIEDING, aanbieding, aanbiedingen.... / Creations by Jolan

Hallo, hallo....
Ohwjee ik zie dat ik weer van alles vergeet te plaatsen op mijn blog. Ik heb ondertussen al weer zo veel leuke dingen gemaakt. Mijn Facebook pagina hou ik vaak wel goed bij. Dus kijk geregeld op mijn facebook pagina {hier} wordt volger en mis op die manier niks van alle leuke voorbeelden.

Vrijdag om 18:00 plaats ik weer een verzamel bestelling. Heb je nog iets nodig mail je lijstje dan door naar jmemeurs@hetnet.nl

De nieuwe Weekly Deals zijn ook bekend en ik moet zeggen.... Ik ga zelf de Metal Foil Doilies extra bestellen want tegen de Kerst zijn ze echt te leuk op een kerstkaart. Ai en die White perfect accents zijn ook zo leuk op allerlei projectjes. Nee ik weet al wat ik extra ga bestellen vrijdag.



Ik heb weer wat leuks gemaakt met de aanbieding die in de maand Juli en Augustus loopt.


De aanbieding in de maand juli en augustus is:

Paperpad Go Wild + clear Homemade for You GEEN 31,75 maar 27,50.
Paperpad Go Wild + hout Homemade for You GEEN 39,75 maar 32,50
Paperpad Go Wild + bijpassend Cardstock + clear Homemade for You GEEN 40,25 maar 37,50
Paperpad Go Wild + bijpassend Cardstock + hout Homemade for You GEEN 48,25 maar 42,50

Dit was een van de workshop kaartjes van afgelopen dinsdag.




Tot en met vrijdag is de Watercolor Wings stempelset met Die nog in de aanbieding.
De stempels kosten 31,-(blz 75,- bestelnummer 139424) en de stansen 21,- (blz 172 bestelnummer 138135) Dit is samen 52,-.  Je kunt deze ook als bundel samen kopen voor 44,-!

Vrijdag heb ik een extra bestelronde en jullie kunnen dan deze bundel ook nog kopen met een EXTRA korting van 4,- euro.
De set kost jullie dan 40,- is dat niet een leuke aanbieding?





Vrijdag 24 juli om 18 uur ga ik weer bestellen bij Stampin'Up. 
Heb je eea nodig of wil je gebruik maken van deze leuke aanbieding? Stuur me een emailtje op jmemeurs@hetnet.nl.


Tot snel.
groetjes Jolan

Geen opmerkingen: