donderdag 7 mei 2015

SU-per Challenge #88 Thema Moederdag "Zeg het met bloemen" / Creations by Jolan

Hey hallo, gezellig dat je weer eventjes langs komt.

Het thema voor Challenge #88  is "Zeg het met bloemen"!
Het is bijna moederdag dus verras haar met een leuke kaart of een andere gift.


Lijkt het je leuk om ook mee te doen en zo kans te maken om een leuk prijsje te winnen?
Plaats je projectje dan op het SU-per Challange blog. Je project moet wel voldoende Stampin'Up producten hebben.

Dit is mijn uitwerking. Ik heb het notitie boekje van Stampin'Up gepimpt voor mijn moeder! Ik heb het ingekleurd met de markers. Helaas kwamen de kleuren niet echt goed tot zijn recht.


Ik heb de bloemen eerst gestempeld met VersaMark. Daarna clear embossing poeder er over heen gestooid en dit verhit met de embossing tool. Om de bloemen er iets meer uit te laten springen heb ik Dazzling Details in Zilver gebruikt. Je vind dit op blz 213.














Op deze foto kun je het beter zien. De kleine strasjes heb ik ook op kleur gebracht met een stift. Daarna met een sponsje nog wat langs de randjes van het notitie boekje. Ik hoop dat mijn moeder het een leuke kado vindt.

Wil je ook mee bestellen met de verzamelbestelling bij Stampin'Up stuur me dan eenmail op jmemeurs@hetnet.nl

Lijkt het je ook leuk om zelf hobbydemo te worden en zo te profiteren van alle kortingen en andere leuke voordelen? Mail me gerust ik leg je het graag uit.

Tot volgende keer.
Groetjes Jolanda





3 opmerkingen:

Lindsey zei

Gorgeous notebook! I love the colours and "vintage" feel to it

Jo zei

Dat gaat je moeder zeker mooi vinden,

nicolet zei

Weet zeker dat ze er superblij mee zal zijn!
Groetjes Nicolet