donderdag 26 februari 2015

Super Challenge #78 / Creations by Jolan


Hey hallo,
Leuk dat je weer een kijkje komt nemen hier op mijn blog.
Dit is de nieuwe uitdaging van het Su-Challenge team!


Hier moest ik wel eventjes over nadenken.
Wat ga ik doen..... gebruik ik alle kleurtjes. 
Gebruik ik de cardstock kleurtjes als achtergrond van een kaart. 
Pfff ik denk soms gewoon te moeilijk! En ik wil gewoon te veel.
Ook stond mijn hoofd er niet naar om te frobelen!
Ik was met hele andere leuke dingen bezig. En dat moest gevierd worden.










In Maart zag ik dat we 4 extra SAB item krijgen. Daar zat van dat leuke
zwarte vellum bij wat je oa ook kunt inkleuren!  Ja..... oke dat is wat ik ga doen!


  Ik heb de stempelset Indescribable Gift met Versamark op Vellum gestempeld. Daarna witte embossing poeder er op gestrooid het overtollige er af geklopt en met de heattool verwarmd.
De achterkant ben ik gaan kleuren met de Blendabilities Melon Mabo en Old Olive.
Voor een mooi resultaat plak je er Wishper White Cardstock onder.
Het Melon Mambo heb ik weer terug laten komen in de basis kaart.


In de maand Maart heb ik een speciale actie. 
Wanneer je 6 setjes Blendabilities koopt betaal je er maar 5.
Wie wil dat nu niet. Ook krijg je in de maand Maart nog steeds een lootje bij elke 30,- euro die je besteld. Hiermee zijn "EXTRA" leuke prijzen te winnen.En vergeet ook niet de gratis SAB procucten die je mag uitzoeken bij elke 60,-

Mijn online winkel is 24/7 open. Je kunt daar shoppen met je credit card.
Heb je die niet kun je, je bestelling ook gewoon per mail doorgeven op jmemeurs@hetnet.nl


Lijkt het je leuk om zelf ook demonstratrice te worden bij Stampin'Up en zelf te profiteren van alle leuke voordelen. Het maakt niet uit of je het voor de hobby doet of zelf een "leuke" bussiness op wil zetten. Stampin'Up biedt verschillende mogelijkheden om het tot een succes te maken. Mail me gerust voor info. Ik help je graag.

groetjes Jolanda


Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen: