zondag 15 februari 2015

Gift Card Envelope die / Crations by Jolan


Hallo Allemaal,

Gisteren was het Valentijnsdag. 
Ik vind dat altijd een leuk excuus om voor anderen iets leuks te maken.
Bij de Xenos verkopen ze deze "harten"lollies! 
Hij past precies in de Gift Card Envelope thinlits die op dit moment in de aanbieding is in de Weekley deals (geldig tot woensdag 18 februari)
Deze kost normaal 39,95 (nr 135854)NU 29,96!!!!!!
Ik heb een extra rillijn gemaakt van zo'n 0,5 cm naast de gewone rillijn.
Dit is precies de dikte van de Lollie. Vouw het doosje dicht en plak er een stukje dsp op uit het leuke blokje Stacked with Love (nr 137779 8,50€) 
 Van wat restjes ik "vlaggetjes" gemaakt!
 De IttyBitty Accents Epoxy stickers (nr 137856 4,95) heb ik gekleurd met een rode Blendabilitie
zodat het perfect bij dit item past!

Dinsdagavond plaats ik een verzamelbestelling bij Stampin'Up
Heb je nog iets nodig laat het me dan weten en stuur een mailtje naar jmemeurs@hetnet.nl

groetjes Jolan


Geen opmerkingen: