zondag 28 december 2014

'T is the Season / Creations by Jolan

Hallo Allemaal,

We hebben zulke leuke doosjes gemaakt tijdens de laatste workshop van dit jaar!
Ik wilde ze jullie niet onthouden. 
Hadden jullie al gezien dat de nieuwe workshops voor 2015 er al op staan? 
Jullie vinden ze "HIER"
Wil je, je opgeven stuur dan een emailtje naar jmemeurs@hetnet.nl.
Een appje, facebook berichtje mag ook maar let wel.... 
pas wanneer je een berichtje van mij terug heb gehad is je plekje gereserveerd!

Dit is de deurhanger die we gemaakt hebben. 
Hij is ook super leuk voor de Valentijn!


Hij sluit boven aan met een klepje! 

Deze keer is er geen design papier aan te pas gekomen maar zijn we heerlijk aan het stempelen geweest. Op de voorkant zit een transparante sheet zodat je kunt zien wat er in zit!


Zaterdag 4 januari heb ik hier in Wageningen een Sale-a-bration party van 11.00 tot 15.00 uur!
Dan kun je alvast "LIVE" de nieuwe artikelen bewonderen uit 
de Voorjaars Catalogus die op 6 januari ingaat.
Ik heb al een aantal leuke voorbeelden er mee gemaakt.
Ook is er een gratis make en take. Plaats je een bestelling dan krijg je net zoals vorige keer een lootje bij elke 30 euro! Zo maak je kans op leuke prijzen!!!!
Voor iedere bezoeker is er een gratis 
Voorjaars Catalogus en Sale-a-bration folder die dag!


Ook de Sala-a-bration actie gaat dan gelijk van start.
Betekend dat je voor elke 60 euro die je koopt een gratis artikel mag uitzoeken.


Zie ik jullie op mijn Sale-a-bration Party?




Geen opmerkingen: