donderdag 18 december 2014

Stampin'Up SU-per Challenge #68 Jolanda Meurs

Hallo Allemaal,

Vandaag is er weer een nieuwe SU-per Challenge op het blog. 
Het team waar ik in zit is weer aan de beurt om naar aanleiding van de
kleuren combinatie een voor beeld te maken

Dit is de uitdaging van deze keer!
Een kleuren combo in kerst kleuren.
Dus mocht je nog snel een kerstkaartje nodig hebben en zonder inspiratie zitten?

Dit is wat ik er van gemaakt heb.
Ik heb stiekum al iets gebruikt uit de nieuwe Catalogus.
Het schattige crumb cake lint en de bloemen stempel met pons. Oeps!


Natuurlijk vanaf volgende keer volop leuke voorbeelden
met producten uit de nieuwe Voorjaars catalogus.
De nieuwe Catalogus is echt de beste tot nu toe. 
Er staan helaas te veel leuke dingen in dus ik waarschuw jullie vast......
Er is weer een nieuwe bloemen bundle. Ohw en een hele gave
Die van Vinders. Valentijn, moederdag iets voor leuke mannen kaarten.
Te veel om op te noemen.


In dezelfde periode gaat ook de Sale-a-Bration in....
Betekend bij elke 60 euro gratis producten uitzoeken uit de speciale folder!
Dat dus dubbel plezier. 


Wil jij ze ook ontvangen stuur me dan een mailtje op jmemeurs@hetnet.nl


Geen opmerkingen: