donderdag 27 november 2014

Swapperde swaps van Jolanda Meurs deel 4

Vandaag het een na laatste deel van de swaps uit Brussel.
Deze keer een aantal in "GRIJS" tinten.


Ik vond het zilver zo mooi op het doosje van Anne Marie Breurkes.
Nu maak ik hem net open. Ohhhh wat leuk een charm om aan je schaartje te doen.
Wat een geweldig leuk idee. Hij is zo fijntjes. 
Ik ga haar zometeen eventjes een berichtje sturen.....

Dit kleine kadootje vond ik een top idee. Er pas precies zo'n klein tjokolaatje in.
Hij is van Jaqueline Kruining.

Dit doosje is van Mieke Vis ook erg leuk gedaan.
Mmm yummie bedankt voor het lekkers.

Dit leuke doosje is van Nina Janssen. 
Het is een soort vouwdoosje. Echt leuk ook.

Dit vond ik ook een heel leuk idee. De achterkant heeft een soort pocket waar haar kaartje in zit.
Op de voorkant komt er glitter door de sterren heen. Wanneer je de ster opzij schuif komt haar 
foto te voor schijn. Hij is van Tanja Rohe.

De laatste uit deze serie is van Helga Hopen uit Duitsland.
Ik vond het een mooie keus van materiaal en kleuren.


Dat was het voor vandaag.
Tot over een paar dagen met de laatste swapjes.


1 opmerking:

nicolet zei

Ze zijn stuk voor stuk schitterend!
Groetjes Nicolet