woensdag 1 oktober 2014

Pick a pack of Paper gratis designer paper / Jolanda Meurs



Whoot whooot.....
Vandaag, 1 oktober is het de eerste dag van het nieuwe Stampin Up jaar hier in Europa. En omdat te vieren heeft Stampin'Up nog een leuke actie bedacht. Deze actie is geldig tot 24 Oktober. Wanneer je, je inschrijf voor 24 oktober als Demo ontvang je 6 maanden lang elke maand een gratis pak Designer Paper.

Maar wanneer je, je inschrijf in mijn team en je schrijf ook nog een andere Collega  (vriendin, moeder)  onder jou in dan krijg je dubbel Design papier gratis. Dit zou je 5x kunnen doen betekend 36 pakken design papier!!!! Yeah..

Ja, je heb het goed gelezen wanneer je, je inschrijf als Demo ontvang je 6 maanden lang een gratis pak Desinger papier Te gek toch....

Door de aanschaf van het Stampin Up Starters pakket van 129,00 waarbij je voor 175€ aan Stampin'Up producten mag uitzoeken ontvang je nog eens een korting van 46,00€. Is dat geen feestje.... 

Je kunt nu kiezen uit het Designer Series Paper uit de jaarcatalogus of de Herfst/Winter catalogus en straks vanaf 6 januari uit de nieuwe Lente/Zomer catalogus! Te gek toch?!
(Excl. Designer Series Specialty Paper en Designer Series Paper Stacks)

Ik ben nu 14 maanden Stampin Up demonstratrice en ik heb er zo veel leuke dingen voor terug gekregen. Als ik alles had geweten had ik me gelijk in 2012 ingeschreven. Ik ging in het begin voor alleen de 20% korting. Maar heb ondertussen zulke leuke vriendinnen erbij gekregen. Voor degene die er echt hun werk van willen maken kan dat ook. Stampin'Up heeft verschillende manieren om je daarvoor te belonen.


Ben je enthousiast geworden en wil jij je meteen inschrijven?



Geen opmerkingen: