maandag 21 april 2014

Kaartjes met het Punchbord door Jolanda Meurs

Als vervolg op de workshop doosjes met het Punchbord 
heb ik al een paar keer een vervolg workshop hierop gegeven.
Kaarten maken met het Punchbord!

 Zva Creative CR-07CA-109)
 Deze giftcard holder vond iedereen het leukste.
Hij was de simpelste  van de vier kaartjes.

 Ik heb iedereen ook zelf DSP laten maken door met kleurtjes te stempelen op Whisper White.
De kaart is dichtgeplakt tot een pocket zodat er een tag in past.
 Het laatste kaartje was de lastigste van allemaal vond iedereen.
Dit omdat ik ook DSP geponst had en dat moest precies passen op de kaart.
Ik geloof dat niet iedereen dit leuk vond.... 
Door de gevouwen band er om heen vielen de "kleine" ongelukjes niet op!
Dus aan het einde iedereen toch tevreden.

De eerst volgende workshop is de Hip, Hip, Hooray workshop
waarin we een doosje gaan maken met 10 kaartjes/labeltjes.
Daar zal ik volgende week wat foto's van laten zien.
Op mijn Facebook pagina vind je al eerder wat sneakjes.
tot gauw!

Geen opmerkingen: