donderdag 27 maart 2014

Nieuwe workshops en einde Sale-a-Bration...

 De Sale-a-bration zit er bijna op. 
Tot zondagavond 20 uur is je laatste kans om je bestelling aan mij nog door te geven.
Bij ELKE 60 euro dat je bestel mag je gratis een product uit de Sale-a-bration folder uitkiezen.
Mail me op jmemeurs@hetnet en ik zorg voor je bestelling.

Wanneer je voor 31 maart instap als nieuwe demo mag je voor 195,- euro aan spullen uitzoeken 
hiervoor betaal je 129 euro. (normaal voor 175,-)
Dit is alleen tijdens de Sale-a-bration!!!!!!
Waarom ik Stampin'Up  demonstratrice geworden ben?
Omdat alles op elkaar afgestemd is. Inkt, Lint,  papier, embelishments enzv.
Niks meer zoeken naar kleuren en dessins.
De stempels met bijpassende ponsen of dies zijn van zeer goede kwaliteit..
Het maakt niet uit of je van kaarten maken hou, scrapbooking, minialbums, doosjes enz... 
Alle benodigdheden vind je bij Stampin'Up. Het bedrijf bestaat al 25 jaar.

Het is een hechte groep enthousiaste mede demonstratrices die regelmatig leuke bijeenkomsten organiseren onderling in binnen en buitenland. Ook worden onderling veel ideetjes en techniekjes gedeeld!

Het starterspakket kun je helemaal naar eigen smaak  uitzoeken. Je mag voor € 195,00 (normaal 175,-)
spullen uit de catalogus uitzoeken tijdens de Sale-a-bration. De kostprijs van het starterspakket bedraagt dus € 195,00 maar jij betaalt het bedrag van € 129,00 Je ontvangt tegelijk ook een "Business kit" hiermee kun je gelijk beginnen. Deze kit bevat bestelformulieren, catalogi, uitnodiging kaartjes en nog veel meer. Alle pakketten van Stampin'Up! worden door UPS afgeleverd en dat gebeurt binnen enkele dagen nadat  je deze hebt samengesteld. 

Waarom wordt jij  lid bij Stampin'Up?

Hobby demonstratrice: je besteld alleen voor jezelf, vrienden en familie.
Dit zijn je voordelen:
 * 20% korting per product (+10% extra bij je 1e bestelling binnen 45 dagen)
* per kwartaal ontvang je het Stampin'Up demonstrator magazine
* toegang tot een online netwerk over de hele wereld
* leuke events
* kans om extra producten en inkomen te ontvangen

Carrière demonstratrice:  Het zelfde als hierboven maar.
Je geeft workshops en party's, verdient een percentage van de omzet
   en  probeert zo hoog mogelijk op de lader te komen van Stampin'Up wat je meer recht geeft op
   allerlei extra inkomsten.
   Extra voordeel: Eigen tijd indelen. Geen risico's
                    Leuke groep enthousiaste meiden
                    Hoe meer tijd je er in stop hoe meer omzet
klik hier om in mijn team te komen
Heb je vragen hierover mail me gerust. Ik zou het ontzettend leuk vinden je in mijn team te mogen hebben.

Ik heb weer nieuwe workshops gepland staan in Wageningen
Meld je aan via de mail op jmemeurs@hetnet.nl
Let wel vol = vol

Ik geef diverse workshops in kleine groepjes met persoonlijke aandacht.
De prijs is inclusief koffie/thee, wat lekkers en alle materialen
Alle workshops zijn van 19.30 tot 21.30 uur.
De kosten zijn 12,50 per workshop (indien anders vermeld)

Dinsdag 25 maart Vervolg Kaarten maken met het Punch Bord €12,50
Ik heb je al laten zien dat je hele leuke doosjes kunt maken met het punch bord.
Vanavond gaan we een aantal leuke kaarten maken waar we het punch bord 
ook bij gebruiken! Deze workshop wordt op een later datum herhaald voor de liefhebbers.

Dinsdag 8 april Zeg het met bloemen 12,50.
We gaan een aantal kaarten maken met bloemen als thema.
 daarbij worden verschillende materialen gebruikt.

Dinsdag 22 april Hip Hip Hooray 12,50
Verjaardags kaarten heb je altijd nodig . 
We maken er 10 uit deze kit. Deze workshop is voor iedereen toegankelijk. 

Dinsdag 6 mei Motherday 12,50!
Op de planning staat een doosje met een speciaal kaartje dat natuurlijk
niet alleen voor Moederdag te gebruiken is.

Dinsdag 20 mei Technieken 12,50
We gaan een aantal leuke kaarten maken met diverse technieken.

Dinsdag 3 juni 12,50
Wat we precies gaan doen hou ik nog eventjes geheim.

Dinsdag 17 juni 12,50
1 Juli kunnen jullie bestellen uit de nieuwe jaar Catalogus.
Maar vanavond........ 

Is iets je niet duidelijk mail me gewoon op 
jmemeurs@hetnet.nl
tot ziens Jolanda Meurs

Geen opmerkingen: