dinsdag 18 februari 2014

Sneakjes van de workshop van vanaaf!

Voor vanavond staat er weer een leuke workshop gepland.
We gaan een aantal schuifkaarten maken vanavond waarvan de basis is naar een idee van Michelle.
Natuurlijk heb ik er mijn eigen draai aangegeven.
Wil je ook een leuke workshop volgen hier in Wageningen. 
Kijk dan bij het tapje "workshops" hierboven.




Natuurlijk had ik ook wat kadootjes gemaakt voor iedereen en er wat extra's ingestopt.
Want het belooft een gezellige avond te worden.

Woensdag avond om 18 uur doe ik een verzamelbestelling bij Stampin'Up. 
Heb je nog wat nodig.
Geef het dan door op jmemeurs@hetnet.nl 

Je kunt mij ook volgen op Facebook Creations by Jolan

Wil jij ook 20% korting op elke bestelling. Een extra zakcentje verdienen.
Lijkt het je leuk om in mijn team te komen. Dan is het daar nu de juiste tijd voor.
Je mag namelijk 20 euro extra uitzoeken.
Dus 195€ ipv 175 € je betaald daar 129 € euro voor.
Heb je vragen of wil je weten hoe of wat mail me gewoon eventjes.

Ga naar de button aan de rechter boven in mijn blog en vul daar je gegevens in!



Geen opmerkingen: