zaterdag 14 september 2013

Bussy, Bussy, bussy.....

Na een heerlijke vakantie in Portugal ben ik weer lekker aan de gang.
Ik heb niet zo heel veel gedaan in de vakantie alleen DT werk ingeleverd voor Cards & Scrap.
 
Het borrelt weer vreselijk en ik heb inspiratie voor genoeg leuke dingen
die ik ga ondernemen.
Mijn kaarten rekje is aardig leeg dus eerst maar eens aan de slag gegaan om dat aan te vullen.
Ik ben het alleen niet gewend om een aantal dezelfde kaarten te maken.
Normaal maak ik er overal maar eentje van!
 
 

Ik had ook wat kadootjes nodig dit weekend.
Zakjes gevuld met Mint snoepjes.

 Ook had ik traktaties gemaakt voor jongens en meiden! 
 

Fijne dag verder allemaal.

1 opmerking:

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een prachtige creaties heb je weer gemaakt, erg leuk!
Groetjes van Jacqueline